Nová řada elektrokol GIANT - TRANCE E+ 2 PRO v testu na BaR

14. 12. 2018

Nová řada elektrokol GIANT - TRANCE E+ 2 PRO v testu na BaR

Zcela nová řada celoodpružených e-bajků GIANT TRANCE E+ PRO přináší nejenom výhody eektro pohonu ale umí mnohem víc: je to opravdu odladěný bike na traily z kategorie e MTB!!!!

První seznámení s tímto bajkem na BaR

 

Hliníkový rám ALUXX SL nabízí prostřednictvím odpružení Maestro 140 mm zdvihu. Karbonové horní vahadlo v sobě drží tlumiče metrického standardu, jedná se o tzv. Trunnion Mount uchycení tlumiče, které zvyšuje citlivost odpružení. Středový motor Giant SyncDrive Pro Yamaha (80 Nm) nabízí 5 jízdních režimů s podporou až 360 % a zvládne kadenci až 120 otáček za minutu. Energii si bere z lithiové baterie Giant EnergyPak 500 Wh, která je plně integrovaná a najdete ji zespodu dolní rámové trubky. Když baterii zcela vyčerpáte, nová šestiampérová rychlonabíječka SmartCharger vám do baterie za 90 minut "našťouchá" 60 % kapacity. Ovládací jednotka RideControl ONE obsahuje výrazná ergonomická tlačítka pro přepínání jízdních režimů, LED diody pro zobrazení stavu baterie a zvolený jízdní režim a nechybí ani tlačítko funkce Walk Assist. Díky Bluetooth konektivitě pak můžete vaše kolo spárovat s aplikací Giant RideControl, kterou si stáhnete do vašeho chytrého telefonu (pro Android a iOS) - tato aplikace vám pak nabídne spoustu dalších užitečných funkcí, jako například vyladění jízdních režimů podle vašich preferencí nebo fitness funkce včetně analýzy vašeho výkonu. Všechny modely Trance E+ jsou osazeny širokými ráfky a plášti, aby jízda byla pohodlná, zábavná i bezpečná. A chybět nesmí ani teleskopická sedlovka s ovládáním na řídítkách. Model označený "SX" je určený na hodně agresivní jízdu v terénu, od ostatních ho odlišuje vidlice s vyšším zdvihem 160 mm (ostatní modely mají 140 mm) a také pružinový tlumič místo vzduchového. A proč byste si měli pořizovat celoodpružené elektrokolo, i když třeba nejezdíte v těžkém terénu? Představte si, že by vaše auto, se kterým jezdíte převážně po silnicích a dálnicích, nemělo tlumiče - auto je těžké a musí tlumit i sebemenší nerovnosti, jinak by se v něm nedalo jet - a s elektrokoly je to podobné, vzhledem k jejich vyšší hmotnosti je zadní tlumič velkým přínosem z hlediska vašeho pohodlí při jízdě. A pro vyšší komfort i bezpečnou jízdu v terénu jsou důležité také širší ráfky a pláště (tady se opět nabízí souvislost s auty).

Zpět

Tento web používá soubory cookie. Cookies používáme k ukládání vašeho nastavení a preferencí a analýze návštěvnosti našich stránek. Svůj souhlas udělujete Jiří Kuřátko.

Spravovat cookies